Webinarium „Innowatorzy włączenia społecznego - granty na innowacje społeczne”

Kategoria: jak uzyskać dofinansowanie
od 21.06.2021 10:30 do 21.06.2021 11:00
Platforma Cisco Webex Meetings

Uczestnicy spotkania

Do udziału w webinarium zapraszamy  osoby i podmioty, które mają nowatorskie pomysły ukierunkowane na rozwiązywanie problemów społecznych osób zagrożonych wykluczeniem społecznym lub wykluczonych społecznie z powodu wieku, niepełnosprawności, ubóstwa, oddalenia od rynku pracy, obciążenia rolami opiekuńczymi, mieszkających na terenie Polski. Podczas webinarium przedstawimy:

  • listę inkubatorów, które uzyskały dofinansowanie na inkubację innowacji społecznych w ramach programu POWER, Działanie 4.1 Innowacje społeczne
  • zasady aplikowania o grant na innowacje społeczne w projekcie "Inkubator Innowacji Społecznych" realizowanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie, Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego oraz Centrum Ewaluacji  i Analiz Polityk Publicznych UJ.

W trakcie trwania webinarium i po zakończonej prezentacji uczestnicy będą mogli zadawać pytania.

Uwagi

Spotkanie jest organizowane w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2021.

Webinarium odbywa się w czasie rzeczywistym, poprzez platformę Cisco Webex Meetings.

Chętnych do udziału prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego, najpóźniej do 18.06.2021 r. do godziny 14.00.

Na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail prześlemy Państwu link do zalogowania się na webinarium. Link wyślemy dzień przed webinarium.

Do webinarium mogą Państwo dołączyć na 15 minut przed jego rozpoczęciem oraz w trakcie jego trwania.

Dostęp do webinarium jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową i nie wymaga ściągania aplikacji na komputer/laptop. Aby wziąć udział w webinarium, należy otworzyć wiadomość e-mail z linkiem i kliknąć ikonę „dołącz z przeglądarki”/„join from your browser”.

W przypadku urządzeń mobilnych typu tablet/telefon prosimy zainstalować aplikację, zgodnie z instrukcją jaka się pojawi na ekranie.

W kolejnym oknie prosimy wpisać swoje imię i nazwisko/ (nazwę użytkownika) oraz adres e-mail.

Następny krok, to autoryzacja możliwości korzystania z mikrofonu i kamery internetowej. Prosimy o wybranie opcji zgodnej z Państwa preferencjami.

W tym miejscu pojawi się też instrukcja korzystania z platformy tj. rozmieszczenie przycisków umożliwiających wybór połączenia audio, wyciszenie mikrofonu czy wyłączenie wideo.

Następnie mogą Państwo dołączyć do webinarium. W tym celu należy kliknąć przycisk „dołącz do spotkania”/„start a meeting”.

W trakcie webinarium można zadawać pytania:

  • pisząc na udostępnionym na platformie chacie – przez cały czas trwania webinarium,
  • bezpośrednio – w czasie do tego wyznaczonym przez prowadzącego webinarium.

Aby zapewnić odpowiedni komfort uczestnictwa w webinarium i uniknąć zakłóceń związanych z nadmiernym pogłosem w trakcie spotkania, prosimy o wyłączenie mikrofonu. W tym celu muszą Państwo nacisnąć znajdujący się w dolnej części ekranu klawisz z ikonką mikrofonu (opcja „wycisz” /„mute”).

Mikrofon prosimy włączać jedynie do zadawania pytań (opcja „wyłącz wyciszenie”/„unmute”).

W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania.

Webinarium jest bezpłatne, finansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020.