Webinarium „Jak aplikować o bon na innowacje?”
Uczestnicy spotkania
Na webinarium zapraszamy firmy, które są zainteresowane tematyką innowacji, mają pomysły na nowe, innowacyjne rozwiązania i chcąc startować w konkursie o przyznanie dofinansowania z poddziałania 1.2.3 Bony na innowacje RPO Województwa Małopolskiego 2014-2020.
Podczas webinarium przedstawimy:
- podstawowe informacje odnośnie sytemu e-rpo
- krok po kroku jak prawidłowo wypełnić wniosek o przyznanie dofinansowania w systemie e-rpo
W trakcie trwania webinarium i po zakończonej prezentacji uczestnicy będą mogli zadawać pytania.
Uwagi
Spotkanie jest organizowane w ramach Małopolskiego Festiwalu Innowacji 2021.
Webinarium odbywa się w czasie rzeczywistym, poprzez platformę Cisco Webex Meetings.
Chętnych do udziału prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego, najpóźniej do 22.06.2021 r. do godziny 14.00.
Na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail prześlemy Państwu link do zalogowania się na webinarium. Link wyślemy dzień przed webinarium.
Do webinarium mogą Państwo dołączyć na 15 minut przed jego rozpoczęciem oraz w trakcie jego trwania.
Dostęp do webinarium jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową i nie wymaga ściągania aplikacji na komputer/laptop. Aby wziąć udział w webinarium, należy otworzyć wiadomość e-mail z linkiem i kliknąć ikonę „dołącz z przeglądarki”/„join from your browser”.
W przypadku urządzeń mobilnych typu tablet/telefon prosimy zainstalować aplikację, zgodnie z instrukcją jaka się pojawi na ekranie.
W kolejnym oknie prosimy wpisać swoje imię i nazwisko/ (nazwę użytkownika) oraz adres e-mail.
Następny krok, to autoryzacja możliwości korzystania z mikrofonu i kamery internetowej. Prosimy o wybranie opcji zgodnej z Państwa preferencjami.
W tym miejscu pojawi się też instrukcja korzystania z platformy tj. rozmieszczenie przycisków umożliwiających wybór połączenia audio, wyciszenie mikrofonu czy wyłączenie wideo.
Następnie mogą Państwo dołączyć do webinarium. W tym celu należy kliknąć przycisk „dołącz do spotkania”/„start a meeting”.
W trakcie webinarium można zadawać pytania:
- pisząc na udostępnionym na platformie chacie – przez cały czas trwania webinarium,
- bezpośrednio – w czasie do tego wyznaczonym przez prowadzącego webinarium.
Aby zapewnić odpowiedni komfort uczestnictwa w webinarium i uniknąć zakłóceń związanych z nadmiernym pogłosem w trakcie spotkania, prosimy o wyłączenie mikrofonu. W tym celu muszą Państwo nacisnąć znajdujący się w dolnej części ekranu klawisz z ikonką mikrofonu (opcja „wycisz” /„mute”).
Mikrofon prosimy włączać jedynie do zadawania pytań (opcja „wyłącz wyciszenie”/„unmute”).
W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania.
Webinarium jest bezpłatne, finansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020.