Webinarium „Kierunek rozwój – wsparcie na szkolenia i doradztwo dla firm”

Kategoria: jak uzyskać dofinansowanie
od 03.03.2021 10:00 do 03.03.2021 11:00
Platforma Cisco Webex Meetings

Rejestracja

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe
Adresy nie są takie same.
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane

Uczestnicy spotkania

Na webinarium zapraszamy firmy, które chcą pozyskać wsparcie na szkolenia, kursy i inne formy rozwoju kompetencji dla siebie i swoich pracowników.

Podczas webinarium omówimy aktualne projekty dofinasowane z Funduszy Europejskich umożliwiające rozwój kompetencji i pomoc doradczą dla sektora biznesu. Przedstawione zostaną:

  • typy projektów, w których można wziąć udział,
  • obowiązujące zasady wsparcia, w tym dostępne poziomy dofinansowania,
  • ścieżki zgłoszenia się do projektów.

W trakcie trwania webinarium i po zakończonej prezentacji uczestnicy będą mogli zadawać pytania.

Uwagi

Webinarium odbywa się w czasie rzeczywistym, poprzez platformę Cisco WebexMeetings.

Chętnych do udziału prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego, najpóźniej do 2.03.2021 r. do godziny 14.00.

Na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail prześlemy Państwu link do zalogowania się na webinarium. Link wyślemy dzień przed webinarium.

Do webinarium mogą Państwo dołączyć na 15 minut przed jego rozpoczęciem oraz w trakcie jego trwania.

Dostęp do webinarium jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową i nie wymaga ściągania aplikacji na komputer/laptop. Aby wziąć udział w webinarium, należy otworzyć wiadomość e-mail z linkiem i kliknąć ikonę „dołącz z przeglądarki”/„join from your browser”.

W przypadku urządzeń mobilnych typu tablet/telefon prosimy zainstalować aplikację, zgodnie z instrukcją jaka się pojawi na ekranie.

W kolejnym oknie prosimy wpisać swoje imię i nazwisko/ (nazwę użytkownika) oraz adres e-mail.

Następny krok, to autoryzacja możliwości korzystania z mikrofonu i kamery internetowej. Prosimy o wybranie opcji zgodnej z Państwa preferencjami.

W tym miejscu pojawi się też instrukcja korzystania z platformy tj. rozmieszczenie przycisków umożliwiających wybór połączenia audio, wyciszenie mikrofonu czy wyłączenie wideo.

Następnie mogą Państwo dołączyć do webinarium. W tym celu należy kliknąć przycisk „dołącz do spotkania”/„start a meeting”.

W trakcie webinarium można zadawać pytania:

  • pisząc na udostępnionym na platformie chacie – przez cały czas trwania webinarium,
  • bezpośrednio – w czasie do tego wyznaczonym przez prowadzącego webinarium.

Aby zapewnić odpowiedni komfort uczestnictwa w webinarium i uniknąć zakłóceń związanych z nadmiernym pogłosem w trakcie spotkania, prosimy o wyłączenie mikrofonu. W tym celu muszą Państwo nacisnąć znajdujący się w dolnej części ekranu klawisz z ikonką mikrofonu (opcja „wycisz” /„mute”).

Mikrofon prosimy włączać jedynie do zadawania pytań (opcja „wyłącz wyciszenie”/„unmute”).

W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania.

Webinarium jest bezpłatne, finansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020.