Webinarium Obowiązki informacyjno-promocyjne w projektach dofinansowanych z Funduszy Europejskich w latach 2021-2027
W związku z dużą liczbą zgłoszonych osób, rekrutacja na webinarium została zamknięta. Zapraszamy Państwa na kolejne webinarium w dniu 30 maja br. Rekrutacja dostępna jest tutaj.
W związku z dużą liczbą zgłoszonych osób, rekrutacja na webinarium została zamknięta. Zapraszamy Państwa na kolejne webinarium w dniu 30 maja br. Rekrutacja dostępna jest tutaj.
Uczestnicy spotkania
Na webinarium zapraszamy podmioty, planujące realizację projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich w latach 2021-2027.
Podczas webinarium:
- przedstawimy zasady informacji i promocji projektów w nowej perspektywie finansowej na lata 2021-2027
- odpowiemy na zadane pytania.
Uwagi
Webinarium odbywa się w czasie rzeczywistym, poprzez platformę Cisco Webex Meetings.
Chętnych do udziału prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego, najpóźniej do 22.05.2023 r. do godz. 12:00.
Na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail prześlemy Państwu link do zalogowania się na webinarium.
Do webinarium mogą Państwo dołączyć na 15 minut przed jego rozpoczęciem oraz w trakcie jego trwania.
Dostęp do webinarium jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową i nie wymaga ściągania aplikacji na komputer/laptop. Aby wziąć udział w webinarium, należy otworzyć wiadomość e-mail z linkiem i kliknąć ikonę „dołącz z przeglądarki”/„join from your browser”.
W przypadku urządzeń mobilnych typu tablet/telefon prosimy zainstalować aplikację, zgodnie z instrukcją jaka się pojawi na ekranie.
W kolejnym oknie prosimy wpisać swoje imię i nazwisko/ (nazwę użytkownika) oraz adres e-mail.
Następny krok, to autoryzacja możliwości korzystania z mikrofonu i kamery internetowej. Prosimy o wybranie opcji zgodnej z Państwa preferencjami.
W tym miejscu pojawi się też instrukcja korzystania z platformy tj. rozmieszczenie przycisków umożliwiających wybór połączenia audio, wyciszenie mikrofonu czy wyłączenie wideo.
Następnie mogą Państwo dołączyć do webinarium. W tym celu należy kliknąć przycisk „dołącz do spotkania”/„start a meeting”.
W trakcie webinarium można zadawać pytania:
- pisząc na udostępnionym na platformie chacie – przez cały czas trwania webinarium,
- bezpośrednio – w czasie do tego wyznaczonym przez prowadzącego webinarium.
Aby zapewnić odpowiedni komfort uczestnictwa w webinarium i uniknąć zakłóceń związanych z nadmiernym pogłosem w trakcie spotkania, prosimy o wyłączenie mikrofonu. W tym celu muszą Państwo nacisnąć znajdujący się w dolnej części ekranu klawisz z ikonką mikrofonu (opcja „wycisz” /„mute”).
Mikrofon prosimy włączać jedynie do zadawania pytań (opcja „wyłącz wyciszenie”/„unmute”).
W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Można to zrobić telefonicznie dzwoniąc pod nr 12 616 0 373 lub mailowo pisząc na fem.nowy.sacz@umwm.malopolska.pl.
Webinarium jest bezpłatne, finansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020.