Webinarium pn. Dostępny Samorząd – granty i pożyczki na zapewnienie dostępności w JST – I termin

Kategoria: jak uzyskać dofinansowanie
od 07.04.2022 11:00 do 07.04.2022 12:00
Platforma Cisco Webex Meetings

Informacje o spotkaniu

Specjaliści ds. FE z Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Krakowie zapraszają na spotkanie informacyjne online, podczas którego omówią z jakich funduszy mogą skorzystać jednostki samorządu terytorialnego, aby poprawić dostępność swojego urzędu i oferowanych w nim usług dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Uczestnicy spotkania

Na webinarium zapraszamy przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, którzy chcą realizować projekty dotyczące zapewnienia lub poprawy dostępności usług publicznych dla swoich klientów, w tym osób ze szczególnymi potrzebami oraz osób z niepełnosprawnością.

W spotkaniu mogą wziąć udział także wszystkie inne osoby zainteresowane tematyką dostępności.

Podczas webinarium:

  • opiszemy jakie są zasady udzielania wsparcia w:
    • projekcie grantowym Dostępny Samorząd,
    • projekcie pożyczkowym Fundusz Dostępności,
  • odpowiemy na najczęściej zadawane pytania dotyczące zgłoszeń do omawianych projektów.

Uwagi

Webinarium odbywa się w czasie rzeczywistym, poprzez platformę Cisco Webex Meetings.

Chętnych do udziału prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego, najpóźniej do 6 kwietnia 2022 r. (środa).

Na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail prześlemy Państwu link do zalogowania się na webinarium.

Do webinarium mogą Państwo dołączyć na 15 minut przed jego rozpoczęciem oraz w trakcie jego trwania.

Dostęp do webinarium jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową i nie wymaga ściągania aplikacji na komputer/laptop. Aby wziąć udział w webinarium, należy otworzyć wiadomość e-mail z linkiem i kliknąć ikonę „dołącz z przeglądarki”/„join from your browser”.

W przypadku urządzeń mobilnych typu tablet/telefon prosimy zainstalować aplikację, zgodnie z instrukcją jaka się pojawi na ekranie.

W kolejnym oknie prosimy wpisać swoje imię i nazwisko/ (nazwę użytkownika) oraz adres e-mail.

Następny krok, to autoryzacja możliwości korzystania z mikrofonu i kamery internetowej. Prosimy o wybranie opcji zgodnej z Państwa preferencjami.

W tym miejscu pojawi się też instrukcja korzystania z platformy tj. rozmieszczenie przycisków umożliwiających wybór połączenia audio, wyciszenie mikrofonu czy wyłączenie wideo.

Następnie mogą Państwo dołączyć do webinarium. W tym celu należy kliknąć przycisk „dołącz do spotkania”/„start a meeting”.

W trakcie webinarium można zadawać pytania:

  • pisząc na udostępnionym na platformie chacie – przez cały czas trwania webinarium,
  • bezpośrednio – w czasie do tego wyznaczonym przez prowadzącego webinarium.

Aby zapewnić odpowiedni komfort uczestnictwa w webinarium i uniknąć zakłóceń związanych z nadmiernym pogłosem w trakcie spotkania, prosimy o wyłączenie mikrofonu. W tym celu muszą Państwo nacisnąć znajdujący się w dolnej części ekranu klawisz z ikonką mikrofonu (opcja „wycisz” /„mute”).

Mikrofon prosimy włączać jedynie do zadawania pytań (opcja „wyłącz wyciszenie”/„unmute”).

W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Można to zrobić telefonicznie dzwoniąc pod nr 12 616 0 676 lub mailowo pisząc na fem@umwm.malopolska.pl.

Webinarium jest bezpłatne, finansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020.