Jak dbać o doświadczenia klienta?
W spotkaniu wezmą udział eksperci, którzy podzielą się wiedzą na temat zarządzania doświadczeniami klientów i roli tego procesu w firmie i organizacji. Wystąpią: dr Seweryn Rudnicki, Marta Bryła-Gozdyra i Anna Wojcieszczak. W rolę moderatora wcieli się Anna Ledwoń-Blacha.
To kolejne spotkanie organizowane dla ludzi zainteresowanych tematyką przedsiębiorczości, głównie dla tych którzy rozpoczynają swoją działalność biznesową lub poważnie o niej myślą. Tym razem porozmawiamy o tym jak z korzyścią dla firmy wykorzystać doświadczenia klientów. Znowu nie zabraknie na nim specjalistycznej wiedzy, interakcji z publicznością i możliwości nawiązywania nowych kontaktów biznesowych w strefie networkingowej
– mówi wicemarszałek Józef Gawron.
Przedstawmy ekspertów:
Dr Seweryn Rudnicki
Seweryn Rudnicki jest naukowcem, moderatorem sesji kreatywnych, trenerem, mówcą, autorem książek i artykułów. Jest też współzałożycielem agencji Hearts&Heads oraz pracownikiem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Bada kreatywność, innowacyjność i procesy tworzenia nowej wiedzy. Współtworzy międzynarodowy projekt „science of ideas” oraz inicjatywę SoTechLab na AGH. Współpracuje z Technological University Delft w Holandii oraz University of Gothenburg w Szwecji. Jest wykładowcą na kilku kierunkach studiów podyplomowych i MBA. Naukową wiedzę o kreatywności i projektowaniu wykorzystuje w pracy z klientami biznesowymi. Jako facylitator przeprowadził ponad 200 sesji kreatywnych i projektowych, między innymi dla takich organizacji jak IKEA, Motorola Solutions, ABB, Hitachi, HSBC, Alior Bank, SAS, Brainly, K2, Admind, Żabka Future, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.
Podczas spotkania opowie czego o badaniach Customer Experience nie mówią nam w szkole.W trakcie rozmowy z nim dowiemy się dlaczego warto prowadzić badania Customer Experience oraz czym te badania różnią się od badań konsumenckich i user experience. Nie zabraknie też kilku wskazówek, które pomogą sprawnie realizować takie badania.
Marta Bryła-Gozdyra
Marta Bryła-Gozdyra to Customer Experience & Employee Experience Management Mentor, Dyrektor Zarządzający EVERBE. Posiada 20-letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Jest doświadczonym konsultantem ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji, certyfikowanym coachem i mentorem oraz wieloletnim wykładowcą akademickim psychologii zachowań konsumentów oraz strategii marki (Uniwersytet SWPS). Swoją uwagę skupia na zwiększaniu efektywności przedsiębiorstwa przez koncentrację na człowieku i budowaniu proklienckich kultur organizacyjnych. Marta jest autorką wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience, obsługi klienta oraz kultury organizacyjnej.
Podczas spotkania i rozmowy z Martą Bryłą-Gozdyrą poruszymy temat „Customer Experience Management jako sposób na budowanie przewagi konkurencyjnej marki”. Dowiemy się m.in. po co firmie customer experience i co to w praktyce oznacza, jakie są kroki w procesie zarządzania doświadczeniami klientów oraz jaka jest rola menadżerów w budowaniu koncentracji na kliencie.
Anna Wojcieszczak
Jest założycielką agencji doradczo - strategicznej WiseAdvice, strateżką biznesu, mediatorką i wykładowczynią na Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie SWPS i WSEI. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze strategicznym rozwojem biznesu, Customer Experience (CX) oraz wsparciem operacyjnym pracy zespołów kreatywnych i produktowych – obecnie jako Design Operations Managerka w Brainly. Doświadczenie zyskała pracując zarówno po stronie klientów międzynarodowych agencji kreatywnych, jak i podmiotów publicznych.
Tematem jej wystąpienia będzie „Ścieżka klienta jako kluczowe narzędzie pracy z CX”. Anna Wojcieszczak opowie jak duże znaczenie w rozwoju biznesu ma zrozumienie ścieżki klienta i efektywne wykorzystanie tej wiedzy w procesie sprzedażowym i produktowym, a także jak praca nad doświadczeniami może pozwolić podbić serca klientów i wyróżnić się, nawet wtedy, gdy oferowana przez nas usługa czy produkt działają na skrajnie konkurencyjnym rynku.
Anna Ledwoń-Blacha
Anna Ledwoń-Blacha, która pełnić będzie rolę moderatora spotkania, to co-founder & Creative Director w agencji More Bananas, co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays, product marketing manager w startupie alloweat, opiekunka kierunku Brand Manager w Instytucie Marki Online i Komunikacji. Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana jest od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services.
Rejestracja na wydarzenie:
Aby wziąć udział w spotkaniu niezbędna jest wcześniejsza rejestracja (link do strony z formularzem rejestracyjnym). Rejestracji można dokonywać do wyczerpania dostępnych miejsc.
W przypadku osób ze szczególnymi potrzebami, prosimy o kontakt. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Można to zrobić telefonicznie dzwoniąc pod nr 12 63 03 370 lub mailowo pisząc na Barbara.Niec@umwm.malopolska.pl.
Agenda spotkania
Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta
Kraków, ul. Przemysłowa 12, hub:raum
17:30 - 18:00 Rejestracja i networking przy kawie
18:00 – 18:10 Otwarcie spotkania (Józef Gawron, Wicemarszałek Województwa Małopolskiego)
18:10 – 18:45 Czego o badaniach Customer Experience nie mówią nam w szkole? (dr Seweryn Rudnicki)
18:45 – 19:15 Customer Experience Management jako sposób na budowanie przewagi konkurencyjnej marki (Marta Bryła-Gozdyra)
19:15 – 19:50 Ścieżka klienta jako kluczowe narzędzie pracy z CX (Anna Wojcieszczak)
19:50 – 20:00 Mikrofon dla każdego
20:00 – 21:30 Poczęstunek, networking
***
Spotkanie „Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta” jest organizowane w ramach projektu „Startupowa Małopolska – wsparcie przedsiębiorczości w regionie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.